zondag 15 september 2013

Enjoying the good life

Ik wil eigenlijk gewoon weer foto's laten zien van de laatste dagen, dus dat doe ik bij deze!

Ik heb hier echt al prachtige wolken en luchten gezien en gelukkig voor jullie heb ik er ook wat vastgelegd op foto, zodat jullie kunnen meegenieten.






Maar ook gewoon dingen die me opvielen en de laatste bloeiende bloemetjes die er nog te vinden zijn.
 










Ook verstuur ik vanuit Zweden regelmatig post, maar ik moet het wel een beetje binnen de perken houden want het is vrij prijzig. Maar daarom geniet ik er niet minder van :)





En deze omdat ik daar ontzettend blij van werd! (Ik ben vast niet de enige die dit niet kan laten bij een nieuwe pot pindakaas ;) )



4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's.
    Grappig die pindakaas.
    En wat zijn de posttarieven hier waanzinnig hoog, hè? Dus als ik nog iets voor je mee kan nemen naar NL? Ik ga vrijdag weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en vrolijke foto's. Een hele fijne tijd gewenst in Zweden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie blog ik hebt u gevonden via andere haakster..ik zal meer bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anne, hoe is het? Hoop dat alles goed gaat!
    Warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen