woensdag 22 februari 2012

Liebster Award

Ik heb nog een award gekregen! Dit keer van Talitha van Lief en Mooi. Ik waardeer het enorm dat je hem aan mij hebt gegeven.



Dit is wat de Award betekent:
 
"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekent als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert. 
De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5 andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.
 
 Eigenlijk wil ik hem terug geven aan  Talitha van Lief en Mooi, maar ik geloof dat dat niet mag. Maar anders had ik dat gedaan! Verder weet ik nu zo niet aan wie ik hem kan geven, er zijn zoveel inspirerende blogs te vinden en ik weet niet hoe je kan zien hoeveel volgers een blog heeft. In mijn ogen zijn ze allemaal 'groots'! 
 
Ik laat jullie achter met een sneakpeak van m'n laatste project!
 
 
 
 
 
Ps. This post was in Dutch because the explanation of the award was in Dutch and I thought it best not try to translate that. And I found that writing in Dutch is actually easier for me. So I'm considering to keep writing in Dutch. If there are followers (because I've got 9!!) that don't understand Dutch, could you please tell me, so I know if I should continue in English or not. Thank you!


1 opmerking:

  1. Hi Anne! I like new blogs, as your... I just finished reading all your posts. I like your blog! I like the way you write. Also your ripple blanket and especially an owl hat are perfect!
    Have a nice day!
    Olga ☼

    BeantwoordenVerwijderen