maandag 25 februari 2013

Leuke post!

Ik heb sinds 2 maanden nu ongeveer de charme van de echte post weer herontdekt en langzamerhand breidt het zich steeds meer uit. Ik begon met Postcrossing.com. Daarmee verstuurde ik kaartjes naar onbekende mensen over de hele wereld en ervoer ik weer hoe leuk het is om iets in de brievenbus te vinden als je thuis komt. Maar het leek me ook leuk om weer echte brieven te sturen en ik ben op het forum van Postcrossing gaan kijken of ik daar ook penvrienden kon vinden. Inmiddels schrijf ik met 2 Nederlandse meiden en 1 uit Maleisië (maar ze is Chinese) en dat bevalt erg goed. Er zijn alleen nog maar wat eerste brieven heen en weer gegaan dus ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ook zag ik bij vele andere bloggers hoe leuk het project van Micki was, het project Dream Make Share, en heb ik me daar ook voor aangemeld. Daar heb ik inmiddels de eerste post voor verstuurd en gekregen. Jullie willen wel zien wat voor moois ik allemaal heb gekregen hè? Hieronder een impressie!

Post van het postproject dat ik kreeg (heel raar, postzegels waren foetsie!)


Post die ik verstuurde via het postproject.



Brief met allemaal leuke dingen van Kelly uit Maleisië.



Ook van Kelly uit Maleisië.



10 opmerkingen:

  1. Zo leuk hè echte post ontvangen en versturen. Misschien komen wij elkaar ook nog tegen bij het DMS project :-) Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele leuke post gekregen!

    Ziet er allemaal zo gezellig uit :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk als je je eigen opgestuurde pakketje gefotografeerd ziet. Dat komt zo dankbaar over!
    Inderdaad vreemd van die postzegels. Het waren kinderpostzegels met foto's van kinderen erop.
    Wellicht de kinderen van de postbode, hahaha. Gelukkig het is pakje wel gewoon bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Post krijgen en versturen voelt voor mij altijd als echte cadeautjes!
    Mini geluk in de brievenbus!
    Leuke dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post. Je hebt gelijk, post sturen is echt leuk. En ontvangen natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal:-)Ik ben benieuwd wat je van mijn pakketje vindt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg leuk, maar zal je dat ook vertellen in mijn brief terug naar jou! :)

      Verwijderen
  7. Oeh ja post! Helemaal weer van deze tijd! Heerlijk om kaartjes & leuke gevulde enveloppen te versturen, maar ook om te krijgen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :) Hier wordt ik dus ook helemaal blij van (: Wat een prachtige post heb je verzonden en ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heel erg leuk uit! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen