vrijdag 12 april 2013

Snailmail verstuurd

Ik heb weer een leuke snailmail verstuurd naar Kelly in Maleisië. Ze had me verteld over het weer in Maleisië en dat ze daar met het tropische weer eigenlijk maar 2 seizoenen hadden in plaats van 4; droog of nat. En daarbij vertelde ze ook dat ze sneeuw zo mooi vond, maar dat ze dat daar dus niet hebben en ze dat best jammer vindt. Dat bracht mij op het idee om deze keer het thema SNEEUW te gebruiken in mijn snailmail. Ik heb hier en daar kaartjes en plaatjes van sneeuw gevonden en deze allemaal meegestuurd. Zelfs de envelop was in het thema en een deel van de postzegels! Ik verraste mezelf hoe leuk ik het vond om zo rond een thema alles bij elkaar te zoeken, had ik nog niet eerder gedaan. Maar ik ga het zeker vaker doen! :)




 


4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg! En lief dat je Kelly zo toch een beetje van de sneeuw laat 'proeven'. Als ze het echt zo mooi vind: ik zal een aanvraag doen om alle sneeuw die gepland staat voor komende winter door te sturen naar Maleisië. Dan wil ik er ook nog wel een setje wollen sjaals bij breien ;) Haha ik was de sneeuw zo enorm zat afgelopen winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, waarom denk je dat ik het naar Maleisië probeer te sturen? ;)

      Verwijderen
  2. Wat een super leuk en lief idee!! :) Daar zal ze vast heel blij mee zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Ziet er heel gezellig (en koud) uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen