vrijdag 10 mei 2013

Foto impressie Noorwegen
















9 opmerkingen:

  1. Och wat mooi allemaal... Prachtig land!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Anne, welkom als volger op mijn blog.... leuk!!!
    Wow, jij bent een stoere motormuis zie ik! Ik ga binnenkort eens jouw blog doorspitten, heb het nu te druk maar ik wordt natuurlijk ook volger bij jou.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ooit hoop ik er nog eens te komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit! ik was in Zweden en Denemarken. Mooie foto's!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh superleuk! Ik hoop dat je daar veel plezier hebt gehad, maar aan de foto's te zien kan dat gewoon niet anders! :)
    Ik heb vandaag jou brief verstuurd dus binnenkort ontvang je die! :)

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ben benieuwd naar je brief :) En het was inderdaad geweldig in Noorwegen, haha!

      Verwijderen
  6. Mm wat heerlijk en wat een rust! Puur genieten daar in de mooie natuur!mm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, in Noorwegen is er nog zoveel natuur en ruimte, een prachtig land.

      Verwijderen
  7. Stoer zeg!
    En wat ziet het er daar prachtig uit. Je kunt wel zien dat de natuur daar nog iets verder achterloopt dan in Zuid-Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen